AKİT MENÜ

Otomotiv

Otomotiv devinden 28 yıl sonra beklenmedik adım! Logosunu değiştirdi

Japonya merkezli otomotiv devi, 28 yıl sonra marka imajını güçlendirmek için logosunu yenileme kararı aldı. Geçtiğimiz Temmuz ayında Japonya'da alınan patentle duyurulan yeni tasarım, artık şirket tarafından resmi olarak kullanılmaya başlandı. Yeni logo, yuvarlatılmış dış hatları ve belirginleştirilmiş "M" formuyla öne çıkıyor, markaya daha premium bir hava katmayı amaçlıyor.

2

Japonya merkezli otomotiv devi, 28 yıl sonra marka imajını güçlendirmek için logosunu yenileme kararı aldı. Geçtiğimiz Temmuz ayında Japonya'da alınan patentle duyurulan yeni tasarım, artık şirket tarafından resmi olarak kullanılmaya başlandı. Yeni logo, yuvarlatılmış dış hatları ve belirginleştirilmiş "M" formuyla öne çıkıyor, markaya daha premium bir hava katmayı amaçlıyor.

3

Japon otomotiv devi Mazda, 1997’den bu yana kullandığı logosunda değişikliğe giderek markasını daha premium bir konuma taşımayı hedefliyor.

4

Genç ve sportif kimliğiyle tanınan Mazda, lüks ve sofistike bir çizgiye yönelirken, CX-90 gibi şık ve kaliteli SUV modellerine odaklanmasının ardından logosunu da bu yeni vizyon doğrultusunda yeniledi.

5

Patentle gün yüzüne çıktı Geçtiğimiz Temmuz ayında Japonya’da alınan patentle ortaya çıkan yeni logo, bugüne kadar resmi olarak kullanılmamıştı.

6

Ancak Mazda, bugünden itibaren bu tasarımı tüm platformlarında ve araçlarında kullanmaya başlıyor.

7

Daha modern ve minimalist 28 yıl aradan sonra değiştirilen logo, mevcut tasarımın temel unsurlarını korurken daha yuvarlak hatlara ve belirginleştirilmiş bir "M" formuna sahip.

8

Ayrıca, önceki üç boyutlu efektin yerini, daha çağdaş ve sade bir düz tasarım alarak modern bir görünüm sunuyor.

9

Mazda'nın logo değişikliği, yalnızca bir görsel yenilik değil, aynı zamanda markanın genel stratejisinin de bir parçası. Son yıllarda, lüks segmentte iddiasını artıran şirket, tasarım ve mühendislik anlayışını da bu yönde geliştiriyor.