AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin hakemi Vincic'ten olay açıklamalar! Dünya bu açıklamayı konuşuyor...

Süper Lig'in 25. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan derbiyi Sloven hakem Slavko Vincic yönetmişti.

3

Derbi sonrası konuşan Vincic'in sözleri sosyal medyada gündem oldu.

4

Galatasaray-Fenerbahçe maçını yöneten Slavko Vincic, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu. Ülkesinde konuşan Vincic, derbinin tansiyonu hakkında bilgiler verdi.

5

Derbide yaklaşık 32.500 polis görevlisi olduğuna şaşıran Vincic, güvenlik önlemlerini için "bu kadarına daha önce rastlanamadım" dedi.

6

"GERİLİM FİLMİ GİBİYDİ"

7

Slavko Vincic’in derbi atmosferiyle ilgili konuşan Vincic, “Gerilim filmi gibiydi. Bu kadarını daha önce görmedim" ifadelerini kullandı.