Gündem
Murat Alan işaret etmişti! İmamoğlu'nun gizli toplantılarında bakın neler olmuş
Yeniakit Genel Yayın Yönetmeni Murat Alan'ın Ekrem İmamoğlu'nun gizli buluşmalarını işaret ederek yaptığı paylaşımın detayları ortaya çıktı.
Gündem
Yeniakit Genel Yayın Yönetmeni Murat Alan'ın Ekrem İmamoğlu'nun gizli buluşmalarını işaret ederek yaptığı paylaşımın detayları ortaya çıktı.
Yeniakit Genel Yayın Yönetmeni Murat Alan'ın Ekrem İmamoğlu'nun gizli buluşmalarını işaret ederek yaptığı paylaşımın detayları ortaya çıktı.
Yaklaşık bir saat önce X'te ulaştığı bilgileri aktaran Murat Alan, 'Başsavcılık İmamoğlu’na soracak. 3 farklı lokasyonda periyodik olarak Necati Özkan,Murat Kapki,Eyüp Subaşı, Murat İlbak ve Hüseyin Köksal’la buluştun mu ve ne konuştunuz? 1’i Akmerkez, 1’i Beylikdüzü’nde bir mekanın -1 katındaki VİP odasında. Gerisi Sürpriz olsun" demişti. İşte bu gizli buluşmaların detayları ortaya çıktı.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nde (İBB) açık hava reklam ihalelerinin perde arkasında dönemin yönetiminin belirli isimleriyle iş insanlarının gizli toplantılarda bir araya gelerek ihaleleri paylaştıkları ortaya çıktı. Tanık ifadeleri, teknik veriler ve baz istasyonu kayıtlarıyla tespit edilen bu toplantılarda, milyonlarca liranın nasıl dağıtılacağı karara bağlandı.
Edinilen bilgilere göre, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun yakın çevresinden Murat Ongun, Necati Özkan, Murat Kapki, Eyüp Subaşı, Murat İlbak ve Hüseyin Köksal, belirli periyotlarla üç farklı noktada gece saat 23.00 ile 01.00 arasında bir araya geldi.
Bu toplantılardan biri Necati Özkan’a ait Kapital Medya A.Ş.’nin Akmerkez’deki ofisinde gerçekleşti. Bir diğer toplantının Beylikdüzü’ndeki bir mekanın eksi 1. katında bulunan VIP toplantı odasında yapıldığı belirlendi. Üçüncü buluşmanın ise örgüt yöneticisi konumundaki Hüseyin Köksal’a ait bir tekstil firmasının merkezinde gerçekleştiği tespit edildi.
Gizli toplantılarda hangi firmanın ihaleyi kazanacağı, hangi firmanın “yan teklif” vererek süreci doğal göstereceği gibi kritik detayların belirlendiği öğrenildi. Ayrıca ihale oranlarının ve paylaşımların nasıl yapılacağı üzerine anlaşmalar yapıldığı da teknik incelemeler sonucunda ortaya çıktı.
Bu skandal, İstanbul’daki büyük bütçeli reklam ihalelerinin şaibeli şekilde dağıtıldığını gözler önüne sererken, kamu kaynaklarının kimler tarafından ve nasıl yönlendirildiği sorularını da beraberinde getiriyor.