Dijital altyapısı olmayan veya eski sistemler kullanan işletmelerin Kasım yoğunluğunda büyük zorlanma yaşadığını da belirten Bayır, Kasım kampanyalarının sadece satış hacmi değil, aynı zamanda nakit akışı baskısı oluşturduğunu da belirtti. Bayır, "Satış sipariş demektir, tahsilat değil. Kasım’da ödeme döngüsünü doğru planlayan ve tedarik zincirini buna göre ayarlayan işletmeler sorunsuz ilerledi. Planı olmayanlar stok, kargo, tedarik ve iade süreçlerinde ciddi sıkışmalar yaşadı. Sadece pazaryerine güvenen değil, kendi markasına yatırım yapanlar öne çıktı. Bu yıl öne çıkan bir diğer unsur ise marka değeri oldu. Kasım’da gördük ki kendi markasına yatırım yapan, sosyal medya ve sadakat kanallarını geliştiren işletmeler çok daha dirençliydi. Müşterisine doğrudan ulaşabilen marka, kampanya dönemlerinde kontrolü elinde tutar" diye konuştu.