AKİT MENÜ

Spor

Köprüye asılmıştı! Amedspor bayrağının perde arkası ortaya çıktı

Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı, kulübün talebi ve Karayolları Genel Müdürlüğü’nün izniyle Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmıştı. Olası bir provokasyona karşı bayrağın güvenliği için polis ekipleri gece ve gündüz köprüde nöbet tuttu.

2

TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

3

Kulübün talebi üzerine gerçekleştirilen bayrak asma işlemi, Karayolları Genel Müdürlüğü’nden alınan resmi izin doğrultusunda yapıldı. Bayrağın asılmasının ardından bölgede polis ekipleri görevlendirildi.

4

Emniyet güçleri, Amedspor bayrağının olası bir müdahaleyle indirilmesini engellemek için köprü çevresinde gece boyunca nöbet tuttu.

5

Süper Lig'e yükselen veya kendi liginde şampiyon olan takımlar, Karayolları Genel Müdürlüğü ve İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden onay aldıktan sonra bayraklarını her üç köprüde de dalgalandırabiliyor.

6

Alt liglerde şampiyonluk yaşayıp bir üst lige terfi eden Anadolu takımları da bu gelenek kapsamında köprülere bayraklarını asıyor.