AVRUPA'DA YAŞAYAN TÜRKLER ÜZERİNE YÜKSEK LİSANS YAPMAK İSTİYOR
Mezun olmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Mehmet Kocagöl, 59 yaşında mezun olmanın çok güzel bir duygu olduğunu anlatarak, "55 yaşından sonra eğitim hayatına başlayıp 59 yaşında bu eğitimi tamamlamış olmak çok güzel bir duygu. Tabii ki bu eğitim burada da bitmeyecek. Önümüzdeki yıl da yüksek lisans yapmayı düşünüyorum. Yüksek lisansımı ise Avrupa'da çok sayıda Aksaraylı olduğu için Avrupa'da yaşayan Türkler üzerine bir yüksek lisans yapmayı düşünüyorum. Yaşı ileride olan bir insan için gençlerle birlikte olmak, onlarla birlikte okumak çok güzel bir duygu, heyecan verici" dedi.