AKİT MENÜ

Aktüel

Gıda ısrafı yapan cimri eşler yandı: Yargıtay’dan evliliklerde dengeleri değiştiren karar! Çay demleme bile yasak...

Güncelleme Tarihi:

Yüksek mahkemeye göre; ‘elektrik faturası artacak' diye eşi karanlıkta oturmaya zorlamak, ısınma kısıtlamasına gitmek, yiyecek israfı bahanesiyle evdeki temel gıdayı kısıtlamak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak gösterildi.

1

Eşine sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin, çay demleme' diyen aşırı tutumlu davranan eşine kara haber Yargıtay'dan geldi. Kocasının cimriliğinden dolayı sıkıntı yaşadığını öne süren kişi ise; "çay demlememi bile yasakladı" ifadelerini kullandı...

3

K.L. isimli genç kadın Aile Mahkemesi'nin yolunu tuttu. Kocasının aşırı cimri davrandığını, eve kimsenin gelip gitmesini istemediğini, müşterek evin yaşanabilir şartlara sahip olmadığını iddia etti. GIDA ISRAFI YAPAN YANDI... Evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirten K.L. "Beni sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu çektin' gibi sebeplerle hakaret edip evden kovuyor. Bir adet patates dahi kalsa eve gıda malzemesi, deterjan almıyor.

4

Kocasının cimriliğinden dolayı sıkıntı yaşadığını öne süren Çay demlememi bile yasakladı.

5

Kişisel temizliğine de dikkat etmiyordu. Devamlı olarak beni aldatabileceği vurgusunu yapıyordu. Evlilik birliğinin sarsılması sebebiyle boşanmamıza ve aylık bin 500 TL yoksulluk nafakasına, faizi ile 30 bin TL maddi, 50 bin TL manevi tazminata karar verilmesini talep ediyorum" dedi.

6

Yargıtay'ın kararının bundan sonraki kararlarda emsal teşkil edeceği belirtildi. Yargıtay’dan evliliklerde dengeleri değiştiren karar! Cimri eşler yandı