AKİT MENÜ

Spor

Ümit Özat, Sergen Yalçın'ı fena rezil etti: Rezil oldun hala konuşuyorsun... Bende ne yok dediysen hepsi sende çıktı

Ümit Özat, Kafa Sports programında açıklamalarda bulunan Sergen Yalçın'ı hedef aldı. Tecrübeli teknik adamın yorumlarını tek tek değerlendiren Özat, dikkat çeken ifadeler kullandı.

3

Eski milli futbolcu ve teknik direktör Ümit Özat, Kafa Sports programına katılan Sergen Yalçın'ın açıklamalarına sert tepki gösterdi. Yalçın'ın teknik direktörlük kariyeri ve son dönemdeki yorumlarını eleştiren Özat, çok konuşulacak ifadeler kullandı.

4

Sergen Yalçın'ın yorumculuğu özlediğini söyleyen Ümit Özat, deneyimli teknik adamın "Türkiye'de teknik direktörlük yapılacak ortam kalmadı" sözlerine de karşı çıktı.

5

Sergen Yalçın'ın son teknik direktörlük dönemine göndermede bulunan Özat, eleştirilerinin dozunu artırdı.

6

"Bir adam göz göre göre kendi ayağına nasıl sıkar ya?" diyen Özat, sözlerini şöyle sürdürdü:

7

"Ya kardeşim teknik anlamda rezil olmuşsun. Git bir görünme. Bir ay önce yaptığın hatalar konuşuluyor. Teknik, taktik konuşuluyor." Özat, Yalçın'ın geçmişte yaptığı bazı değerlendirmeleri de gündeme getirdi.

8

"Muci bende yok dedin, adam senden sonra yıldız oldu. Senden başkası beceremezdi" ifadelerini kullanan Özat, 10 kişiyle oynama konusunda yapılan açıklamaları da hatırlattı.

9

"10 kişi nasıl oynanır, gösteririm dedin. Sen gösteremedin başkası gösterdi. Senden başkası beceremezdi" sözleriyle eleştirisini sürdürdü. "Bende yere yatma yok dedin. Birinde Orkun yattı kırmızı oldu, diğerinde Agbadou yattı penaltı oldu. Senden başkası beceremezdi" diyen Özat, "Bende ne yok dediysen hepsi sende çıktı" ifadelerini kullandı.

10

"Cengiz'i verin bana ne oluyor görürsünüz dedin. Sen bunu yorumcuyken söylüyordun" diyen Özat, bu açıklamanın teknik direktörlük görevi talep etmek anlamına geldiğini savundu.