25 Haziran 2011'de kapılarını ziyaretçilerine açan Türkiye'nin ulusal akvaryumu İstanbul Akvaryum, kuruluşunun 15'inci yılını kutluyor. Geçmişten bugüne 15 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırlayan işletme, bugün yalnızca Türkiye'nin değil, bölgenin de önemli turizm destinasyonları arasında yer alıyor. Bin 500 farklı türden yaklaşık 17 bin canlıya ev sahipliği yapan bugüne kadar 150'den fazla ülkeden yabancı ziyaretçiyi ağırlayan akvaryum, Türkiye'nin uluslararası tanıtımına katkı sağlarken, deniz yaşamının tanıtılması, korunması ve gelecek nesillere aktarılmasına yönelik çalışmalarıyla faaliyetlerini sürdürüyor. Eğitim ve bilimsel çalışmalar alanında da önemli projeler yürüten akvaryum, çevre bilinci ve sürdürülebilirlik konularında farkındalık oluşturmayı hedefliyor.