KİRACISINA DAVA AÇTI
Mezarlık önünde açıklamalarda bulunan Demircan, "Evimi 10 Şubat'ta H.D. isimli şahsa kiraya verdim. Kendisi bir yakınımıza Samsun'da hastaneye memur olarak atandığını, şu anda kursları olduğunu ve kursları bittikten sonra annesi S.D. ile oturacağını beyan etmişti.
10 Şubat'ta eve geçti ve kira aktif olarak başladı. Defalarca söylememize rağmen sözleşme yapmadı. Mart ayının ikinci haftasından sonra da İstanbul'a gittiğini ablasından öğrendim. Sözleşme yapmayınca ilk icra resmî evrakını 20 Nisan'da gönderdik.
30 Nisan'da 1. ihtarname, 8 Haziran'da da 2. ihtarname çekildi. Yasal yollar silsile hâlinde devam ettirildi. 17 Haziran'da da Samsun 3. İcra Hukuk Mahkemesi'ne tahliye davası açtım. Kendisi telefonlara çıkmıyor." dedi.