Açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Değerli Kamuoyu, Restoranımızdan satın alınan kızartılmış tavuk ürününe ilişkin sosyal medyaya ve tarafımıza yansıyan iddia üzerine açıklama yapma gereği doğmuştur. Gıda güvenliği ve misafir memnuniyeti temel önceliğimizdir. Tarafımıza ulaşan bu şikayet, standartlarımız ve operasyon prosedürlerimiz doğrultusunda derhal ve titizlikle değerlendirilmiştir.
Yapılan incelemede, ürünün saat 11:17'de sipariş edildiği, 12:02'de teslim edildiği ve yaklaşık 6 saat sonra, saat 18:19'da restorana iade getirildiği tespit edilmiştir. Bu süre içinde ürünün hangi ortamda, sıcaklıkta ve koşullarda muhafaza edildiğine ilişkin tarafımızda herhangi bir bilgi bulunmamaktadır.