AKİT MENÜ

Gündem

Ekşi Sözlük bile Akit’in dediğine geldi!

İstanbul Barosu Hayvan Hakları Merkezi Kurultayı, 'Yasaklanan Köpek Irkları' başlığıyla İstanbul Barosu'nun Beyoğlu'ndaki binasında düzenlendi. Kurultayda konuşan Veteriner Hekim Prof. Dr. Ebru Yalçın "Köpek saldırıları oluyor, olacak da. Daha fazla ısırılma görmüyorsak bu köpeklerin olgunluğu yüzündendir" diyerek ağızları açık bıraktı!..

2

Sözlerine "Yasaklanması gereken hayvan mı, insan mı?" ifadeleriyle başlayan Ebru Yalçın, sokaklardaki başıboş köpekler yetmiyormuş gibi yasaklı ırkların da salınmasını istedi. Kamusal alan olan sokakların başıboş köpeklerce mesken tutulduğunu itiraf eden Ebru Yalçın, "Biri sizin evinize girmeye çalıştı, ve siz buna tepki koydunuz. Bu tepki normaldir" demesi şaşkınlığa neden oldu. Yalçın, "Bunların bazıları tedavi edilebilir, bazıları ise tedavi edilemez. Bunlar içgüdüseldir çünkü." ifadesini kullandı. Köpeklerin bölgesine girildiğinde reaksiyon gösterebileceğini söyleyen Ebru Yalçın, “Evet, bütün köpekler ısırabilir” dedi. “Köpek saldırıları var mıdır, vardır. Köpek saldırıları çok normal, olacaktır. Beraber yaşıyoruz” diyen Ebru Yalçın, “Ortada bir gerçek var. Köpek saldırıları oluyor mu, oluyor, olacak da. Ne siz bir ırkı yasakladığınızda bu iş bitecek, ne de bütün hayvanları barınağa koyduğunuzda bu iş bitecek. Bu çok normal bir şey.” ifadeleriyle saldırıları normalleştirmeye çalıştı.

3

yeniakit.com.tr'nin Türkiye'ye duyurduğu skandal sözler, Ekşi Sözlük'te de gündem oldu. Kahir ekseriyetle muhalif ve tepki çeken yorumların yapıldığı Ekşi Sözlük'te bu kez herkesin Akit'in haberini savunması da dikkatlerden kaçmadı.

4

İşte Ekşi'deki tepkilerin bazıları:

6

temasın sağlanmaması için ne gerekiyor peki sayın prof? sanırım kendisinin çözümü çocukları yok etmek olur.

7

madem demokratik düşünmek zorundayız; mütekabiliyet esâsı çerçevesinde insanların kendini ve sevdiklerini bu saldırgan, vahşileşmiş sokak köpeklerine karşı savunmaları da oldukça normal o zaman

8

hani o kadar konuşup bir insan hiç mi mantıklı akla uygun bir şey söylemez vallahi söylememiş. cidden hayatımda gördüğüm en haksız insan olabilir.

9

"daha fazla ısırılma görmüyorsak bu köpeklerin olgunluğu yüzündendir." yeri konferans değil de akıl hastanesi olan bir şahsın enteresan açıklaması.

10

bakın bu sözleri söyleyen bir profesör doktor. mesleğinde başarılıdır belki ama cidden kalbi taş bağlamış birisi ve kesinlikle hayvansever değil.

11

gerzek. umarım sana hiç olgunluk göstermezler

12

şu sözleri batıda bir yerde söylese, herhalde akademik unvanını geri alırlar. türkiye akıl ve mantığın olmadığı, en çok saçmalayanın en çok itibar gördüğü bir yer olma yolunda hızla ilerliyor.

13

doğru diyor aslında. köpekler kurt soyundan geldiği için saldırgan hayvanlardır. asıl soru şu: niye beraber yaşıyoruz? köpeklerin yeri şehir hayatı m? kontrolsüz üremeye neden çözüm bulunmuyor? bize saldırmalarını normal mi karşılamamız gerekiyor?arkadaş medeni şehirlerde sokakta köpek olmaz bunu niye anlamıyorsunuz? tanım: doğru zırva.

14

kişisel görüşleri nedeniyle objektif olamamış kişi beyanı. bence ile akademik bilgi üretilemez. insan dışındaki canlılarda doğal yaşam halini savunurken insana zarar görmede tepkisizliği savunmak tek kelimeyle zırva! baytar birinin hukuk konusunda beyan verme çabası da ayrı bir komedi ve rezalet.

15

köpeğimizi köpeklerden korumak için sahile bile inemiyoruz hayır onu mu kendimizi mi koruyalım. bu kadar kamuoyu oluşmasına rağmen hala devam ediyor olması bu sorunun.

16

yok artik ya yok artik yok artik... ne soylenebilir ki. bu kisi prof ama mantikli tek cumlesi yok. şu memlekette kafayi siyirmamak elde degil.

17

elitizm bu işte. ekmek almak için bile sokağa çıkmak zorunda kalmayan birini hayatımız hakkında ahkam kesmesi ve bunların sözünün geçmesi.

19

ne profesoru oldugunu merak ettigim birinin zirvasi. itperestlik bilimleri diye bir bolum mu acildi acaba?