AKİT MENÜ

Gündem

Vicdansızlar! Yarım asırlık ağacın katilleri bakın kim çıktı

Mersin'de yarım asırlık kauçuk ağacını asitle kurutanlar yakalandı. Saldırganlar CHP'li Büyükşehir Belediyesinin çalışanları çıktı. Olay anı saniye saniye görüntülendi.

3

Vatandaşlar, Özgecan Arslan Meydanı'ndaki ağacın kuruduğunu anladı. Ağacın gövdesinin matkapla 9 yerinden delindiği ve asit bırakıldığı tespit edildi.

4

Savcılık kameraları incelemeye aldı.

5

2 kişinin 34 plakalı araçla parka geldiği ortaya çıktı.

6

Takvim'in haberine göre; saldırganlardan biri Tarımsal Hizmetler Daire Başkanı Serdar Salim Gökçek, diğeri ise gençlik kolundan Oğuzhan Çakır'dı.