Gündem
Vatandaşı günlerce susuz bıraktılar! İzmir Büyükşehir Belediyesinden 'Ormanda su arayan kadın' dansı
Yaz ayında susuz kalan insanlar, ellerinde bidonlarla su tankerlerinden su almaya çalışmıştı. Skandal görüntüler henüz tazeyken CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi, tam da kendine yakışan bir harekete imza attı.