Şanlıurfa'dan gelen İlyas Filiz de belirli illerdeki üniversitelerin Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu (BESYO) sınavlarına girdiklerini, bu sırada Bakanlığın sağladığı imkanla kentleri de gezme fırsatı bulduklarını belirtti.
Bu uygulamayla gelecek yıl daha çok şehir gezmek istediklerini anlatan Filiz, şunları söyledi: "Umarım barınma süresi daha da yükselir. Uygulama çok güzel, çok memnunuz. Uygulamanın maddi olarak bütçemize büyük katkısı oldu. Şanlıurfa'dan Karaman'a geçtik, orada BESYO mülakatlarına girdik. Sonra sınavlar için Konya'ya geldik, gelmişken bir de turistik amaçlı gezmek istedik. Mardin, Kayseri, İzmir'e de gideceğiz. Uygulamanın bize en güzel etkisi gittiğimiz şehirlerde rahatça geziyoruz."