Gündem
Bir ilimizden çok kötü haber! Zarar 30 milyon TL'yi maalesef geçti
Adana’nın İmamoğlu ilçesinde yaşanan olay sonrası kötü haber maalesef verildi.
Gündem
Adana’nın İmamoğlu ilçesinde yaşanan olay sonrası kötü haber maalesef verildi.
Adana’nın İmamoğlu ilçesinde çıkan yangında mısır sapı balyalarının alevleri gecenin karanlığını aydınlattı.
Yangın, saat 16.00 sularında İmamoğlu ilçesi Ayvalı Mahallesi'nde başladı.
Yaklaşık 6 saattir süren balya yangınını söndürme çalışmaları havadan ve karadan görüntülendi.
Zararın şuana kadar 30 milyon TL’yi bulduğunu aktaran bir firma görevlisi söndürme çalışmalarının sürdüğünü zararın çok büyük boyutta olduğunu söyledi.
Özel bir firmaya ait olduğu öğrenilen mısır sapı balyalarının termik santrallere yakıt olarak verilmek üzere hazırlanıp istiflendiği belirtilirken ilk belirlemelere göre 25 bin ton mısır sapı balyasının yandığı iddia edildi.
Bölgede yangından zarar görmemiş olan mısır sapı balyaları tırlara yüklenerek kurtarılamaya çalışılırken AFAD, jandarma ve sağlık ekipleri olumsuz bir duruma karşın nöbeti söndürüyor.
Jandarma ekipleri yangının çıkış nedenine yönelik araştırma yapıyor.