Teknoloji-Bilişim
11 sosyal medya taktiği
Hedef kitle ve mesajlarınızı belirleyin. Bu doğrultuda sosyal medyanın neresinde yer alacağınıza karar verin.
Teknoloji-Bilişim
Hedef kitle ve mesajlarınızı belirleyin. Bu doğrultuda sosyal medyanın neresinde yer alacağınıza karar verin.
Hedef kitle ve mesajlarınızı belirleyin. Bu doğrultuda sosyal medyanın neresinde yer alacağınıza karar verin.
Sosyal medya yaşayan bir platform. Konvansiyonel medyadan farklı olarak iletişimi sürekli ve canlı tutmanız gerektiğini unutmayın.
Müşterileriniz ve iş ortaklarınız neredeyse, orada olun. Gündemlerini takip edin, haberdar olun.
Hedef kitlenizin ilgi çekeceği konularda kaliteli içerikler sunun. Sektörel uzmanlığınızı dijital alemde de konuşturun.
Lafı uzatmayın. B2B alıcılarının yüzde 95'i daha kısa içerik formatı tercih ediyor.
Şirketinizin sosyal medya hesaplarından paylaştığınız içerik kadar görsellerin de kalitesine dikkat edin. Unutmayın, öncelikli amacınız itibar artırmak. Kötü çekilmiş bir fotoğrafla itibarınızı güçlendiremezsiniz.
Görsel içeriğin gücünden faydalanın. Görseller en etkili B2B pazarlama stratejilerinin başında geliyor. Bu nedenle B2B şirketlerin yüzde 39'u sosyal medyada düzenli olarak infografik (görsel grafik veri) paylaşıyor.
Infografiklerden sonra içerik pazarlamasında en çok tercih edilenler sırasıyla white paper (yüzde 78), örnek olaylar (yüzde 73), ve online seminerler.
Videolarla mesajlarınızı güçlendirmeyi tercih edin. 2014'te B2B pazarlama çalışmalarında, video içeriği kullanımı yüzde 8'den yüzde 58'e yükseldi.
Krizlere her zaman hazırlıklı olun; mutlaka sosyal medyaya özel bir kriz planınız olsun.
Çalışanlarınızın sosyal medyada en büyük temsilcileriniz olduğunu hatırlayın. Mutlaka sosyal medya konusunda şirket içi eğitimler düzenleyin.