Hindistan-Asya Pasifik bölgesini stratejik bir merkez haline getiren ve Asya'da etkinliğini artıran Alfa Romeo, üçüncü çeyrekte yüzde 27 büyüme göstererek, ilk dokuz aydaki satışlarını geçtiğimiz yıla göre yüzde 5 yukarı taşıdı.
Alfa Romeo'nun Tonale modeli, ABD de satışa sunuldu. Alfa Romeo, JD Power'ın Initial Quality Study (IQS) raporunda premium kategoride liderliğe ve endüstri genelinde üçüncü sıraya yükseldi. Eylülde, geçen yılın aynı dönemine kıyasla satışları yüzde 7 artış gösteren Alfa Romeo markası büyük potansiyel bulunan bu kıtadaki konumunu güçlendiriyor.
TÜRKİYE LİDERLİĞİNİ SÜRDÜRÜYOR
Verilen bilgiye göre, Alfa Romeo markasının kaydettiği başarılı iş sonuçlarıyla dikkatleri üzerine çeken Türkiye pazarı, büyüme hızında dünya genelindeki liderliğini üçüncü çeyrekte de sürdürdü. Satışlar, ilk dokuz ayda 2022'ye göre altı katlık bir artış sergilerken, yükseliş eğilimi üçüncü çeyrekte yüzde 160’lık artışla devam etti.