AKİT MENÜ

Yerel

Adana’da tarla almak isteyen adamın 450 bin lirasını çaldılar

Adana'da bir kişinin, tarla satın almak için çektiği 450 bin lira para, aracının camı kırılarak çalındı.

Olay Seyhan ilçesine bağlı Kuruköprü Mahallesi'nde meydana geldi. Vedat K. (66) tarla almak için sabah saatlerinde bir özel bankadan hesabındaki 450 bin lirayı çekti.

Daha sonra oğlu ile birlikte tarla sahibi ile buluşmak için çarşıya gelen Vedat K. aracını otoparka park etti.

450 bin lirayı araçta bırakarak tarla sahibinin yanına giden şahıslar, anlaştıktan sonra parayı vermek için aracın yanına geldiklerinde camının kırık olduğunu gördü.

Vedat K. araçta bıraktığı paranın yerinde olmadığını görünce polise haber verdi.

Olay yerine gelen ekipler otoparkın güvenlik kamerası görüntülerini incelemeye aldı.

Yapılan incelemede bir otomobil ile gelen şahısların aracın camını kırarak parayı alıp otomobil ile kaçtıkları belirlendi.

Otomobilin plakasını belirleyen polisler, şahısları yakalamak için çalışma başlattı.

Yorumlara Git

‘Nur’suz İngiliz’den Siyonist güzellemesi! Yahudiler bu dünyaya nur saçmaya gönderilmiş

Haymana Belediye Başkanı AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı

Karadeniz sallanmaya devam ediyor! Sabahki sarsıntının ardından bir büyük deprem daha meydana geldi!

Eğitimde yapay zeka devrimi başladı! Bakan Yusuf Tekin müjdeyi Çamlıca Camisi'nden verdi!

Haftada 240 milyon dolar, ayda 1 milyar dolar ihracat Üretmenin haklı gururunu yaşıyoruz