AKİT MENÜ

Yerel

Sultanbeyli Kaymakamlığı öncü oldu, 218.5 ton atık geri dönüşüme kazandırıldı

Sultanbeyli Kaymakamı Metin Kubilay öncülüğünde yürütülen proje kapsamında, 1 Mart 2019’dan sene sonuna kadar 218.

Sultanbeyli Kaymakamı Metin Kubilay öncülüğünde yürütülen proje kapsamında, 1 Mart 2019’dan sene sonuna kadar 218.5 ton atık geri dönüşüme kazandırıldı.


Sultanbeyli Kaymakamı Metin Kubilay öncülüğünde kurulan Sıfır Atık Koordinasyon Biriminin çalışmalarıyla, 295 kamu kurumu %100 Sıfır Atık projesine geçmiş oldu. 1 Mart 2019 tarihi itibariyle başlatılan çalışmalar kapsamında 21 Aralık 2019 tarihine kadar toplam 218.5 ton atık geri dönüşüme kazandırılmış oldu. Bu sayede ülke ekonomisine de katkıda bulunuldu.

Yorumlara Git

‘Nur’suz İngiliz’den Siyonist güzellemesi! Yahudiler bu dünyaya nur saçmaya gönderilmiş

Haymana Belediye Başkanı AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı

Karadeniz sallanmaya devam ediyor! Sabahki sarsıntının ardından bir büyük deprem daha meydana geldi!

Eğitimde yapay zeka devrimi başladı! Bakan Yusuf Tekin müjdeyi Çamlıca Camisi'nden verdi!

Haftada 240 milyon dolar, ayda 1 milyar dolar ihracat Üretmenin haklı gururunu yaşıyoruz