AKİT MENÜ

Yerel

Aksaray'da işçi servisiyle otomobil çarpıştı: Çok sayıda yaralı var

Aksaray'da işçi servisiyle otomobilin çarpışması sonucunda 4'ü ağır 16 kişi yaralandı.

Ali Sarıkaya yönetimindeki işçi servisi, Arotol-Yeşilova beldesi yolunun 5. kilometresinde, Adem Doğanay'ın kullandığı otomobille çarpıştı.

Kazada 4'ü ağır 16 kişi yaralandı.

Otomobilde sıkışan yaralılar, itfaiye ve AFAD ekiplerince çıkarıldı.

112 Acil Servis ekipleri, yaralıları kentteki hastanelere kaldırdı.

Kaza yerine gelen kazazedelerin yakınları sinir krizi geçirdi.

Yorumlara Git

‘Nur’suz İngiliz’den Siyonist güzellemesi! Yahudiler bu dünyaya nur saçmaya gönderilmiş

Haymana Belediye Başkanı AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı

Karadeniz sallanmaya devam ediyor! Sabahki sarsıntının ardından bir büyük deprem daha meydana geldi!

Eğitimde yapay zeka devrimi başladı! Bakan Yusuf Tekin müjdeyi Çamlıca Camisi'nden verdi!

Haftada 240 milyon dolar, ayda 1 milyar dolar ihracat Üretmenin haklı gururunu yaşıyoruz