AKİT MENÜ

Yerel

Sakaryalı gazeteciler hatıra ormanına 250 adet fidan dikti

Sakarya’da görev yapan gazeteciler, Adapazarı Belediyesi’nin düzenlediği ‘Gazeteciler Hatıra Ormanı’ programına katılarak 250 tane ıhlamur fidan dikimi gerçekleştirdiler.

Sakarya’da görev yapan gazeteciler, Adapazarı Belediyesi’nin düzenlediği ‘Gazeteciler Hatıra Ormanı’ programına katılarak 250 tane ıhlamur fidan dikimi gerçekleştirdiler.


‘Gazeteciler Hatıra Ormanı’ Adapazarı Belediyesi tarafından 15 Temmuz Camili Mahallesi 2079. Sokak üzerinde açıldı. Sakarya’da görev yapan yerel ve ulusal medya çalışanları Adapazarı Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Gazeteciler Hatıra Ormanı’na 250 adet ıhlamur fidan dikimini gerçekleştirdiler.

Programda konuşan Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, “Hep birlikte kutladığımız 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününün hatırasına şehrimizde görev yapan yerel ve ulusal medya mensuplarımıza teşekkür ederiz. Onlar için böyle bir yer hazırladık. Toplamda 250 tane ıhlamur fidesini hep birlikte bugün dikimini gerçekleştirdik. Hep birlikte bunlara güzel bir şekilde bakacağız ve her birinin plakası da olacak. Dolaysıyla hep birlikte böyle bir hatıramız olsun istedik gazetecilerimizle birlikte. Ben gazetecilerimizin yerel yöneticilerin ya da kamu kurum yöneticilerin her birinin eksik taraflarını gördüklerini biliyorum. Bizde onlar bu görevleri icra ederken her zaman destek olmaya gayret ediyoruz onlarında desteğini hissediyoruz. Dolayısıyla burada oldukları için de herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum sağ olun var olun” dedi.

Yorumlara Git

Özel'ci Umut Akdoğan: CHP'ye keşke Kılıçdaroğlu yerine kayyım atansaydı

Laikçi azınlık başörtülüleri imha planı yaparken… CHP’li İzmir Büyükşehir’den toplu yoga ayini

Son dakika! Haymana Belediye Başkanı CHP'den istifa etti

CHP'li Adalar Belediyesi'nde kirli çark ifşa oldu: Detaylar evlere şenlik!

Ünlü isimden 'Kupanın en kötü takımı' seçilen A Milli Takım’a sert tepki: Bunlara uçak tahsisi israftır