AKİT MENÜ

Yerel

Doğaya buğday, yonca ve saman bırakıldı

Düzce Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından yaban hayvanları için doğaya buğday, yonca ve saman bırakıldı.

Düzce Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından yaban hayvanları için doğaya buğday, yonca ve saman bırakıldı.


Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri, özellikle yüksek kesimlerde etkili olan kar yağışı nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanlarına destek olmaya devam ediyor. Ekipler belli aralıklarla yüksek kesimlere kadar çıkıp yaban hayvanları içi buğday, yonca ve saman bıraktı. Yemleme çalışmalarının kış ayları boyunca belirli aralıklarla devam edeceğiz bildirildi.

Yorumlara Git

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma: Acılı annenin feryadı yürek dağladı

12. Yargı Paketi Meclis'e geldi! AK Parti cephesi detayları açıkladı

'Şutlan Özgür' taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?