AKİT MENÜ

Yerel

Balyalı öğrenciler 300 fıstık çamını toprakla buluşturdu

Balya ilçesinde, Atatürk Çok Programlı Lisesi öğrencileri 300 adet fıstık çamı fidanı dikti.

Balya ilçesinde, Atatürk Çok Programlı Lisesi öğrencileri 300 adet fıstık çamı fidanı dikti.


Balya Türk Hava Kurumu Şube Başkanı Cemalettin Kayış’ın öncülüğünde bir araya gelen liseli gençlere Balya Orman İşletme Şefliği de destek oldu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Kürcen’in de katıldığı törende 300 adet fıstık çamı fidanını toprakla buluşturan öğrenciler, büyük mutluluk yaşadı. Katılanlara teşekkür eden Cemalettin Kayış, “Kayapınar yol ayrımı mevkiinde 300 adet fıstık çamını toprakla buluşturduk. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Kürcen ve öğrencilerimize çok teşekkür ediyorum. Öğrencilerin ve eğitim camiasının sürekli yanındayız. Bugüne kadar açtığımız model uçak kurslarına çok sayıda öğrencimiz katıldı. Bundan sonra da yapılacak her türlü etkinliğe destek vermeye gayret göstereceğiz” dedi.

Yorumlara Git

Son dakika! İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti

Barış Boyun suç örgütüne büyük darbe: Şeytanın avukatları deşifre oldu! Yazışmalar ele verdi

MTA 13 yıl sonra güncelledi! İşte "Türkiye Diri Fay Haritası"nın son hali

Gürsel Tekin Sözcü TV'ye meydan okudu: "Hadi çağırın beni"

Binali Yıldırım Aksakallar Konseyi 19. Toplantısı'nda konuştu Orta Koridor Türk dünyasının omurgası