AKİT MENÜ

Yerel

Tedavisi tamamlanan şahin doğayla buluştu

Ordu’nun Ünye ilçesinde 15 gün önce jandarma ekipleri tarafından yaralı olarak şahin, tedavisi yapılarak doğaya salındı.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 15 gün önce jandarma ekipleri tarafından yaralı olarak şahin, tedavisi yapılarak doğaya salındı.


7 Ocak tarihinde Ünye’nin Tekkiraz Mahallesi’nde devriye gezen jandarma ekiplerince yaralı olarak bulunan şahin, Doğa Koruma ve Milli Parklar Ordu Şube Müdürlüğüne bağlı veterinerlikte tedavi altına alındı. 15 gün süren tedavi ve rehabilitasyon sürecinin ardından iyileşen şahin, Ulubey ilçesinde doğaya bırakıldı.

Yorumlara Git

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga

Karadeniz’de yük gemisine dron saldırısı! Maalesef aralarında Türkler de var

CHP’de trol depremi: 34 bin trol hesap mercek altında

Akın Gürlek açıkladı: Aysel cinayete kurban gitti