AKİT MENÜ

Yerel

Kırıkkale’de hayvanlar için doğaya yem bırakıldı

Kırıkkale’de kış mevsimi dolayısıyla yabani hayvanlar ve kuşlar için doğaya yem bırakıldı.

Kırıkkale’de kış mevsimi dolayısıyla yabani hayvanlar ve kuşlar için doğaya yem bırakıldı.


Soğuk havaların kendini iyice hissettirmesi, en çok doğada bulunan hayvanları etkiliyor. Bu kapsamda Kırıkkale’nin yüksek kesimlerinde zorlu geçen kış şartlarında doğada yaşayan hayvanların yaşamını devam ettirebilmesi amaçlanıyor. Bu kapsamda Denek Dağındaki genel avlağı ile birlikte Yahşihan ilçesindeki yüksek kesimlerde 480 kilogram dane yem ve 400 kilogram sap-saman bırakıldı.

Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Şubesi Müdürlüğü tarafından doğanın farklı noktalarında yapılacak besleme faaliyetlerinin kış boyunca devam edeceği bildirildi.

Yorumlara Git

Kılıçdaroğlu Sözcü TV’de üçünü de rezil etti! Karahasanoğlu yazdı

CHP’li belediyelerin kültür sanat aşkı tamamen “duygusal”! Festival adı altında yine alkol yine kavga

Karadeniz’de yük gemisine dron saldırısı! Maalesef aralarında Türkler de var

CHP’de trol depremi: 34 bin trol hesap mercek altında

Akın Gürlek açıkladı: Aysel cinayete kurban gitti