AKİT MENÜ

Spor

Sumudica maç sonu konuştu: Şehrimde deprem oldu! Halkın yanındayım

Gaziantepspor teknik direktörü Marius Sumudica, Gençlerbirliği maçının ardından yaptığı açıklamada, "Şehrimizde deprem oldu. Gaziantep halkının yanındayım" dedi.

Gaziantep Teknik Direktörü Marius Sumudica, Gençlerbirliği'ne 1-0 mağlup oldukları maçın ardından deprem hakkında konuştu.

Süper Lig'de Gençlerbirliği'ne 1-0 mağlup olan Gaziantep'te teknik direktör Marius Sumudica, maç sonunda açıklamalar yaptı.

İşte Marius Sumudica'nın açıklamaları;

Oyuncuya ihtiyacımız var, bugün eksikleri hissettik. 24 puan hiçbir şey. Arkadaşlar garantilediğimizi düşünüyorsa, yanlış düşünüyor. Transfere ihtiyacımız var. Şu ana kadar transfer gelmedi, bunun için üzgünüm

Şehrimizde deprem oldu

Şehrimizde deprem oldu. Gaziantep halkının yanındayım. Umarım can kaybı olmamıştır.

Yorumlara Git

Omsk’ta pompaya kilit vuruldu! Rusya'da akaryakıt krizi büyüyor

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!