AKİT MENÜ

Yerel

Doğa yürüyüşüne çıktılar, yarım ton çöp topladılar

Körfez’de düzenlenen doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar, kanyonda yarım ton çöp topladı.

Körfez’de düzenlenen doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar, kanyonda yarım ton çöp topladı.


Körfez Belediyesi, Nicomedia Trekking Grubu iş birliği ile Körfez’e bağlı Kutluca Köyü’nde bulunan Kıyırlı Kanyonu’nda doğa dostlarının desteği ile yarım ton çöp toplandı. Kutluca Mahalle Muhtarı Engin Öztürk’ün ev sahipliğinde gerçekleşen organizasyona, Körfez Belediyesi çevre birimi yetkilileri, Nicomedia Trekking Grubu Başkanı Erdal Gören, üyeler ve çok sayıda doğa dostu katılım sağladı.

Körfez’e bağlı Kutluca Köyün’de bulunan Kıyırlı Kanyonu ve çevresine bırakılan binlerce çöp, doğayı büyük ölçüde kirletiyordu. Körfez Belediyesi duruma sessiz kalmadı ve Nicomedia Trekking Grubu iş birliği ile ortak bir program düzenlendi. Yaklaşık kırk doğaseverin katıldığı yürüyüşte, doğa dostlarının yanlarında getirdikleri poşetlere günübirlikçilerin, ziyaretçilerin ve piknikçilerin bıraktığı yarım ton çöp toplandı.

Yorumlara Git

Akın Gürlek açıkladı: Aysel cinayete kurban gitti

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar