AKİT MENÜ

Yerel

Burdur'da karbonmonoksit gazından etkilenen 11 kişi hastane başvurdu

Burdur'un Çeltikçi ilçesinde kalorifer kazanından sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 11 kişi hastaneye başvurdu.

Burdur'un Çeltikçi ilçesine bağlı Bağsaray köyünde umreden dönen Halil ve Keziban Özen çiftini ziyarete gelen 9 kişi, çiftin evindeki kalorifer kazanından sızan karbonmonoksit gazından etkilendi.

Mide bulantısı ve baş dönmesi gibi rahatsızlıklarından şikayetçi olan Hasan, Keziban ve Halil Özen ile Zeynep ve Rukiye Kanık, Hüseyin Ongun, Fatma ve Ayşe Bozkurt, Keziban Yılmaz, Elmas Biçer, Müzeyyen Özdamar kendi imkanlarıyla Bucak Devlet Hastanesi'ne geldi.

Yapılan tetkiklerde karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edilerek tedavi altına alınan 11 kişinin, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

 

Yorumlara Git

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu