AKİT MENÜ

Yerel

Bankaya gitmek için evden ayrılan genç, aracında ölü bulundu

Muğla'nın Menteşe İlçesinde, bankaya gitmek için evden ayrılan 21 yaşındaki Cihat Türkay isimli genç aracında ölü bulundu.

Muğla'nın Menteşe İlçesi’ne bağlı Çiftlik Mahallesinde oturan 21 yaşındaki Cihat Türkay, Akkaya yolu kireç ocakları mevkisinde ölü bulundu.

Yakınları ve güvenlik güçleri tarafından arama çalışması başlatılan 21 yaşındaki Türkay’ın aracı Akkaya-Gülağzı Mahallesi yolu üzerindeki kireç ocakları mevkisinde görülmesi üzerine yetkililere bilgi verildi. Menteşe İlçe Jandarma Komutanlığı ve 112 ekiplerinin 48 EV 775 plakalı otomobil içinde yaptığı incelemede Cihat Türkay’ın cansız bedeni ile karşılaştılar. Jandarma Olay Yeri İnceleme ekiplerinin olay yerindeki incelemesinin ardından Savcılık tarafından yapılan çalışma sonrası gencin tarım ilacı içtiği öğrenildi.

Savcılık incelemesinin ardından Cihat Türkay'ın cenazesi Muğla Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Yorumlara Git

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu