AKİT MENÜ

Yerel

Jandarma ekipleri, ağa takılan yüzlerce balığı suya geri saldı

Kastamonu'da devriye görevindeki jandarma ekipleri, kaçak avcılar tarafından bırakılmış ağa takılan 300 balığı suya geri bıraktı.

Kastamonu'da, kaçak avcılar tarafından atılan ağa takılan 300 balık kurtarılarak suya salındı.

Alınan bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, devriye görevi sırasında Karaçomak Göleti'ne balık avlamak amacıyla bırakılmış ağı gördü.

Yakalanmaları içn çalışma başlatıldı

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ile jandarma ekipleri, yaklaşık 500 metre uzunluğundaki ağı göletten çıkardı.

Ağa takılan 300 balık tekrar gölete bırakıldı. Ağı bırakan kişilerin bulunması için çalışma başlatıldı.

Yorumlara Git

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu