AKİT MENÜ

Yerel

Dilay Kemer dua istedi

Fenerbahçe TV sunucusu Dilay Kemer, kanser tedavisi nedeniyle sevenlerinden dua istedi.

Fenerbahçe TV sunucusu Dilay Kemer bir süredir yakalandığı kan kanseri hastalığına karşı mücadele veriyor. Kemer, Instagram hesabından yaptığı paylaşımla sevenlerinden dua istedi.

Kemer, sosyal medya hesabından bir fotoğrafını paylaşarak şu ifadeleri kullandı:

"Herkese merhaba, İlk defa bir tbt gününde hastalık zamanından bir şey paylaşmak istedim. 30.08.2018’e ait bu fotoğraf, ilk tedavi-kemoterapi günüm... Aradan geçen 1,5 yılda sayamadığım kadar daha tedavi aldım, hem fiziksel hem ruhsal çok değiştim ama umuyorum ki artık bugün son.

Allah’ın izniyle bugün 2. kez ilik nakli oluyorum. Bundan sonraki sürecin uyumlu, kolay, sağlıklı geçmesi için dualarınızı, enerjilerini bekliyorum, gücünüze ihtiyacım var, bana bugüne kadar sevginizi hissettiren güzel kalplerinizden öpüyorum."

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"