AKİT MENÜ

Yerel

İzmit’te tehlike oluşturan binalar yıkılıyor

İzmit Belediyesi ekipleri tarafından Cephanelik olarak bölgede tehlike oluşturan bir yapı yıkıldı.

İzmit Belediyesi ekipleri tarafından Cephanelik olarak bölgede tehlike oluşturan bir yapı yıkıldı.


İzmit Belediye Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri kent genelinde kötü görüntüler oluşturan ve tehlike oluşturan metruk binaların yıkımlarına hız kesmeden devam ediyor. Son olarak Cephanelik mesire alanında bulunan ve yıllardır atıl durumda kalan metruk bir bina İzmit Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kontrollü bir şekilde yıkıldı.

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"