AKİT MENÜ

Gündem

Şamil Tayyar'dan çok sert sözler: Şimdi hesap verme zamanı

Şamil Tayyar, İdlib'deki hain saldırı sonrası kahraman askerimize başsağlığı dilerken "Şimdi katil Esad için hesap verme zamanı" dedi.

İdlib'de Esed rejimi tarafından düzenlenen saldırı sonrası Şamil Tayyar, sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu.

Şamil Tayyar, "Esad rejim güçlerinin saldırısı sonucu şehit düşen 4 askerimize Allah’tan rahmet diliyorum, makamları cennette yüce olsun. 1’i ağır 9 yaralı askerimize de şifa diliyorum, tez günde sevdiklerine kavuşurlar İnşallah. Şimdi katil Esad için hesap verme zamanı" dedi.

"Saldırı Rusya'dan bağımsız düşünülemez"

Tayyar, saldırıda Rusya'nın da parmağı olduğunu söyleyerek, "İdlip’teki rejim saldırısı, Rusya’dan bağımsız düşünülemez. Libya denklemi ve Ukrayna ziyaretine mesaj gibi. ABD açıkça, Rusya sinsice oynuyor. Kanlı ve kirli küresel oyunun ayrı yumurta ikizleri" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı