AKİT MENÜ

Yerel

Ordu'da korkutan yangın! 100 ton mal zarar gördü

Ordu'nun Altınordu ilçesinde, saman ve yem üzerine satış yapan bir esnafın iş yerinde çıkan yangında yaklaşık 100 ton saman zarar gördü.

Ordu’da, saman ve yem üzerine satış yapan bir iş yerinde çıkan yangında yaklaşık 100 ton saman zarar gördü.

Yangın, Altınordu ilçesi Zübeyde Hanım Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sebahattin Aktaş isimli esnafa ait saman ve yem deposunda sabah saatlerinde yangın çıktı.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine kısa sürede itfaiye ekipleri ile Ordu Büyükşehir Belediyesine ait iş makineleri ve tankerler sevk edildi.
İçeride yaklaşık 200 ton samanın bulunduğu iş yerinden samanlar, yangının büyümemesi için kepçeler yardımıyla dışarıya çıkarıldı.


Bu sırada itfaiye ekipleri de yangını söndürerek kontrol altına aldı. Yaklaşık 100 ton samanın kullanılmaz hale geldiği yangında can kaybı ve yaralanma yaşanmadı.


Olayı hakkında konuşan iş yeri sahibi Sebahattin Aktaş; “Galiba oraya mangaldan kabuk bırakılmış, o da yangına neden olmuş. Oradaki koltuk yanınca, benim çadıra geçmiş. İş makineleri yardımıyla boşaltılıyor. Buradaki samanların hepsi ziyan oldu, içeride devamı da var. Fiyat olarak tam hesaplayamıyorum ama yaklaşık 200 bin lira zarar var.” ifadelerine yer verdi.

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"