AKİT MENÜ

Yerel

Bakan Soylu’dan Elazığ’daki Kayseri itfaiyesine teşekkür

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı tarafından depremde en çok zararı gören Elazığ'a gönderilen ekipleri ziyaret etti.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı’nın Elazığ’a gönderdiği ekipleri İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ziyaret etti.

Bakan Soylu, itfaiye ekiplerinin çalışmalarıyla ilgili bilgi aldı ve Kayseri İtfaiyesine teşekkür etti.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Elazığ depreminin hemen ardından AFAD ile koordine kurarak iş makineleri, itfaiye araçları ve 20 kişilik ekiple Elazığ’a gitmiş ve arama kurtarma çalışmalarına katılmıştı. Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç da depremin vurduğu Elazığ ve Malatya’ya giderek incelemelerde bulunmuştu. Başkan Büyükkılıç’ın ziyaretleri sırasında talep edilmesi üzerine Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı bünyesinden 8 kişilik bir ekip Elazığ’a gönderildi. Elazığ Kültür Park içerisinde yer alan ve özellikle çadırkent bölgesinde katalitik sobalardan meydana gelebilecek yangınlara karşı önleyici çalışmalar yapan Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerini İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ziyaret etti. Yangın güvenlik önlemleri ve önleyici çalışmalarla ilgili bilgi alan Bakan Soylu, Kayseri İtfaiyesine vermiş olduğu hizmetler sebebiyle teşekkür etti.

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"