AKİT MENÜ

Teknoloji

Facebook'un yeni rakibi!

Snapchat de piyasadaki rakipleri gibi büyümeye devam ediyor. Son raporlara göre Snapchat, günlük videolarının görüntülenme sayısı 3 katına çıktı.

Sosyal medyalarda video paylaşımı ve görüntülenmesi oldukça meşhur. Daha önce mayıs ayında çıkan Financial Times’ın raporuna kıyasla Snapchat, izlenme oranlarını üçe katlamış durumda. Böylece 6 ay içerisinde video görüntülenme rakamları 6 milyara ulaşmış.

Bu konudaki en büyük rakiplerinden biri olan Facebook, 8 milyar günlük video görüntülenme değerine hem masaüstü hem de mobil sürümleriyle birlikte ulaşırken, Snapchat sadece mobil olarak 6 milyarı görmeyi başarmış. Kuşkusuz bu değerlerin artmasının sebeplerinden biri de Snapchat uygulamasının kullanıcı sayısının artması.

SNAPCHAT İÇİN GÜNLÜK VİDEO GÖRÜNTÜLENME ÖNEMLİ

Pazarlamacıların video sektörüne daha fazla paralar yatırmasıyla birlikte ulaşılan bu 6 milyarlık başarı, Snapchat için özellikle önemli bir hal alıyor. eMarketer tahminlerinde göre video reklamlarına harcanan paralar bu sene yüzde 42 artarak, sadece Amerika için 7.77 milyar doları görecek.

Snapchat CEO’su Evan Spiegel, mayıs ayında hisse senetlerini halka açma planları içinde olduklarını açıklamış, ancak tam olarak ne zaman gerçekleşeceğini belirtmemişti. Şimdi video görüntülenme rakamlarında Facebook’a yaklaşılmasıyla, Snapchat’in farklı halka arz yöntemleri deneyeceğine şüphe yok.

Yorumlara Git

Cumhuriyet Halk Partisi nedir? Tarihçi yazar Mustafa Armağan araştırdı ve yazdı

Feci trafik kazası! Tır ile otomobil çarpıştı: 3 ölü, 1 yaralı

Ruhların dinlenme vakti! Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş’tan Üç Aylar mesajı

Mansur Yavaş’a imar kıskacı! Yargıyı hiçe saydılar, Bakanlık soruşturma izni verdi

Kırsal kalkınmada dev adım! Bakan Yumaklı müjdeyi verdi: 156 yerel gruba %100 hibe desteği