AKİT MENÜ

Siyaset

Cumhurbaşkanı Erdoğan Pakistan’dan ayrıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi temaslarını tamamladığı Pakistan’dan ayrıldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi temaslarını tamamladığı Pakistan’dan ayrıldı.


Cumhurbaşkanı Erdoğan, çeşitli temaslarda bulunmak üzere 13 Şubat’ta geldiği Pakistan’ın başkenti İslamabad’dan, temaslarını tamamlaması üzerine bu akşam ayrıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ziyareti sırasında, iki ülke arasında 13 anlaşma imzalanırken, Erdoğan, Pakistan Cumhurbaşkanı Arif Alvi ve Pakistan Başbakanı İmran Khan ile görüşme gerçekleştirmesinin yanı sıra Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Toplantısı’na katıldı.

Pakistan Başbakanı İmran Khan, Suriye sınırında yaşanan sorunlarda Türkiye’yi desteklediğini belirtirken, Türkiye’nin Kaşmir sorununa ve ekonomik sorunlara verdiği destekten duyduğu memnuniyeti ifade etti.

Yorumlara Git

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti