AKİT MENÜ

Otomotiv

Yeni Renault Clio’da klişelere yer yok

Renault Clio, tüketiciye otomobil reklamlarında görmeye alışkın olduğu klişelerden uzak bir kampanyayla sesleniyor.

Türkiye’de 12 Şubat tarihinde satışa sunulan yeni Renault Clio, tüketiciye otomobil reklamlarında görmeye alışkın olduğu klişelerden uzak bir kampanyayla sesleniyor. Yapay zekâ tarafından tespit edilen klişelerden tamamen arınması adına otomobil sektöründen 362 reklam filminin analiz edilmesiyle hayat bulan kampanyada Clio’yu rakiplerinden ayrıştıran; sürüşe odaklı akıllı kokpit, aktif acil fren destek, multisense sürüş deneyimi gibi “benzersiz” özelliklerine vurgu yapılıyor. 4129Grey imzalı kampanyada Clio’nun Mutlisense, RS Line, 1.0 Turbo X-Tronic motor, kablosuz şarj, 360 kamera, eller serbest park destek ve aktif acil fren destek sistemi özelliklerinin her biri altı ayrı filmle anlatılıyor.

Yorumlara Git

Binlerce sayfalık Epstein belgeleri yayınlandı

Koalisyon güçlerinden Suriye'de DEAŞ'a yönelik dev operasyon

İsrail’den dijital algı savaşı: ChatGPT ve algoritmalar propaganda için devrede

Polislere ateş açıldı

Seda Sayan'dan Güllü itirafı: Geçmişte okul taksitlerini ödedim...