AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Dönmez: “Üçüncü sondaj gemimiz yola çıktı”

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, “Üçüncü sondaj gemimiz yola çıktı” dedi.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, “Üçüncü sondaj gemimiz yola çıktı” dedi.


Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Dönmez, resmi Twitter hesabından Doğu Akdeniz’de yürütülen sondaj çalışmalarıyla ilgili bilgi verdi. Dönmez yaptığı paylaşımda, “Sayın Cumhurbaşkanımızın müjdelediği üçüncü sondaj gemimiz yola çıktı. Milletimizin desteğini yelkenine dolduran gemimiz ülkemize doğru ilerliyor. Hayırlı ve uğurlu olsun” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir

Ahlaksız ideoloji esir alıyor: Sapkın oğluyla gururu duyan baba skandalı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ümmetin vebali üzerimizdedir! Gazze'nin hesabını soracağız

Korsan Özel ve İmamoğlu’na öyle Kılıçdaroğlu’na böyle! Kadir inanır'ın cenazesinde çelenk savaşları!

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!