AKİT MENÜ

Siyaset

Türkiye taviz vermemeli

Uzmanlar, Başkan Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Putin’in bugün Moskova’da yapacağı ikili görüşmeyi Akit’e değerlendirdi.

 Mehmet Özmen  Ankara 

ANKASAM Başkanı Prof. Dr. Mehmet Seyfettin Erol, “Şehitlerimizden Rusya sorumludur. Türkiye’nin Rusya’ya karşı taviz vermemesi gerektiğini düşünüyorum. İdlib, krizde sadece aysbergin görünen yüzü!” dedi. Uluslararası İlişkiler Uzmanı Dr. Barış Adıbelli ise, şunları dile getirdi: “Türkiye’de yaşanan kısır siyasi tartışmalara da bir son vererek Erdoğan’ın Putin karşısında elini zayıflatmamalıyız. Zaten Rusya da Türk güçlerine saldırarak, gelen şehit haberleriyle hükümet üzerinde bir kamuoyu baskısı oluşturmayı istiyor.”

Yorumlara Git

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı