AKİT MENÜ

Teknoloji

'Cep'te yeni düzenleme-

BTK, elektronik haberleşme sektöründe müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilmesine ilişkin düzenleme yapma kararı aldı.

Güncelleme Tarihi:

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulunca, elektronik haberleşme sektöründe müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilmesinde tüketici mağduriyetinin önlenmesine yönelik düzenleme gerçekleştirilecek.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, elektronik haberleşme hizmeti sunan işletmecilerin müşteri hizmetlerine yapılan aramaların her yöne paketler kapsamında yer almaması veya normal arama ücretlerinden daha pahalı bulunması nedeniyle tüketicilerin mağdur oldukları belirlendi.

Tüketici şikayetleri üzerine söz konusu hususlarda mağduriyetlerin giderilmesi amacıyla Kurul, konuyla ilgili yapılacak düzenleme için kamuoyu görüşü alınmasına karar verdi. Bu kapsamda, abonelerin hizmet aldıkları işletmeciye ait müşteri hizmetleri numarasına doğru arama yapması halinde uygulanacak ücretlerin ilgili abonelik paketlerinin şebeke içi yönüne doğru arama ücretlerinden yüksek belirlenmemesi ve ilgili abonelik paketleri kapsamında şebeke içine doğru tanınan görüşme sürelerine dahil edilmesiyle ilgili yeni düzenleme için kamuoyu görüşü alınacak. 

Yorumlara Git

Türk Hava Yolları'ndan Fransa’da dev hamle: Take-Off 2026 Programı'nı başlatma kararı aldı

Petrol zengini olmasına rağmen Irak, nakit fakiri devlet: Bağdat ekonomisi alarm veriyor

CHP’nin yoldaşları yoldan çıktı! Milletin çocuğuna eşkıya marşı, kendi çocuğuna ABD vatandaşı!

İsrail’in gözü Türkiye’de: Savunmamıza daha çok önem vermeliyiz

Yine kafası mı güzel bunun! Berna'yı yerin dibine soktu: Lanet olsun! Ezik...