AKİT MENÜ

Siyaset

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Arnavutluk Büyükelçisini kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Arnavutluk’un Ankara Büyükelçisi Kastriot Ribo’yu kabul etti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Arnavutluk’un Ankara Büyükelçisi Kastriot Ribo’yu kabul etti.


Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’ndeki kabulde, Büyükelçi Arnavutluk’un Ankara Büyükelçisi Kastriot Ribo, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a güven mektubu sundu. Büyükelçi Ribo’nun güven mektubu taktim ettiği esnada elini uzatarak tokalaşmak istemesi üzerine Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Corona” diyerek elini kalbinin üzerine koyup selam verdi.

Büyükelçi Ribo’nun eşi, çocukları, gelini ve büyükelçilik mensuplarını taktimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından tören sona erdi.

Yorumlara Git

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu