AKİT MENÜ

Gündem

Koronavirüs nargileyi vurdu

Dünyayı saran yeni tip koronavirüs sebebiyle Katar'da restoran ve kafelerde nargile kullanımının yasaklandığı belirtildi.

Güncelleme Tarihi:

Dünya üzerinde 4 binin üzerinde insanın ölümüne neden olan yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle Katar'da restoran ve kafelerde nargile kullanımı yasaklandı.

Katar Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, ülkede faaliyet gösteren tüm restoran ve kafelerde nargile kullanımının ikinci bir duyuruya kadar yasaklandığı belirtildi.

Tedbir olarak yasaklandı

Açıklamada, bu kararın mevcut sağlık koşulları ışığında ve koronavirüs salgınına karşı önleyici tedbirler doğrultusunda alındığı aktarıldı.

Karara uymayanlar hakkında yasal prosedürlerin uygulanacağına işaret edilen açıklamada, tüm vatandaşlara kendilerinin ve toplumun güvenliği için önlem alma çağrısı yapıldı.

Katar'da son durum

Katar Sağlık Bakanlığı, ülkede Kovid-19'a yakalananların sayısının 18'e yükseldiğini açıklamıştı. Ayrıca virüs nedeniyle ülke genelinde eğitime ara verilmişti.

Yorumlara Git

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız