AKİT MENÜ

Siyaset

İran’da sokaklarda sağlık ekipleri görev yapacak

İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, halktan zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamalarını isteyerek, "Vatandaşlardan ricamız sağlık ekipleri ile işbirliği yapmaları.

İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, halktan zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamalarını isteyerek, "Vatandaşlardan ricamız sağlık ekipleri ile işbirliği yapmaları. Bunu istememizin nedeni korona virüsünün oluşturduğu bu ağır süreçten hızlıca çıkabilmektir” dedi.


İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, korona virüsü ile mücadele merkezinde düzenlenen toplantıda konuştu. Ruhani, yarından itibaren cadde ve sokaklara sağlık ekiplerinin konuşlanacağını ve sağlık taramasına başlanacağını belirterek ”Daha önceden belirlenmiş noktalara İçişleri ve Sağlık Bakanlığı ile koordineli bir şekilde sağlık ekipleri yerleştirilecek. Belirlenen bu noktalarda ateş taraması uygulanacak ve herhangi bir belirti gösteren olursa o kişinin yoluna devam etmesine izin verilmeyecek ve karantina altına alınacak” dedi.

İranlılardan zorunda kalmadıkça dışarı çıkmamalarını isteyen Ruhani, ”Dışarı çıkmak zorunda olanlar Sağlık Bakanlığının tavsiyelerini dikkate alarak önlemlerini alsınlar” ifadesini kullandı.

Yorumlara Git

Katil Netanyahu'dan harita üzerinde küstah şov! Siyonist lider Lübnan anlaşmasının ardından tehditler savurdu!

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler