AKİT MENÜ

Siyaset

Koronavirüsle Mücadele Eşgüdüm Toplantısı öncesi dikkat çeken görüntü

Koronavirüsle Mücadele Eşgüdüm Toplantısı öncesi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan birtakım açıklamalarda bulundu. Erdoğan konuşurken, bakanların koronavirüs önlemi kapsamında önerilen 1 metrelik mesafeyi korudukları göründü.

Koronavirüsle Mücadele Eşgüdüm Toplantısı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında başladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açılış konuşmasıyla Çankaya Köşkü'nde saat 14.20 başlayan toplantıya; Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, Cumhurbaşkanlığı Ekonomi ve Sağlık Politikaları kurullarının üyeleri, Bakanlar, kamu kurum ve kuruluşları yöneticileri, AK Partili yöneticiler ile sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı.

Toplantıya katılanların arasında, geniş mesafelerin bırakıldığı objektiflere yansıdı.

 

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var