AKİT MENÜ

Siyaset

Bandırma’da Meclis Toplantıları 3 ay süreyle ertelendi

İçişleri Bakanlığı’nın genelgesi doğrultusunda Türkiye’de de görülen korona virüs salgınına karşı alınan önlemler sebebiyle Bandırma Belediyesi Meclis toplantılarını 3 ay süreyle ertelediğini açıkladı.

İçişleri Bakanlığı’nın genelgesi doğrultusunda Türkiye’de de görülen korona virüs salgınına karşı alınan önlemler sebebiyle Bandırma Belediyesi Meclis toplantılarını 3 ay süreyle ertelediğini açıkladı.


Bandırma Belediyesi korona virüs salgını nedeniyle yurt çapında alınan önlemler dolayısıyla her ay düzenlenen Belediye Meclis Toplantılarını Nisan, Mayıs ve Haziran aylarında gerçekleştirmeyecek. Konu ile ilgili yapılan açıklamada, "İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünce yayınlanan genelgeyle yaşanan salgının önlenmesi ve vatandaşlarımızın sağlık güvencelerinin korunması amacıyla; Büyükşehir, İl, İlçe, Belde Belediyeleri ve Mahali İdare Birlikleri Meclisleri ile İl Genel Meclisleri’nin Nisan, Mayıs ve Haziran oturumlarının ertelendiği belirtildi. İlgili genelde ayrıca Mahali İdarelerin görevlerini aksamaması için meclisin toplanmasının çok zorunlu olduğu hallerde ilgili mevzuatlar çerçevesinde sağlık tedbirlerinin alınması kaydıyla olağan üstü toplantı yapılmasına izin verilebileceği kaydedildi" denildi.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla