AKİT MENÜ

Spor

Abdurrahim Albayrak hakkında yeni gelişme!

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, hastaneden bugün taburcu edileceğini ve koronavirüs tedavisinin evde devam edeceğini açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan ve 2 haftadır hastanede tedavi gören Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "14 gündür koronavirüs sebebiyle tedavi gördüğümüz hastaneden bugün taburcu oluyoruz. Tedavimin kalan kısmına evde devam edilecek. Benimle özveriyle ilgilenen tüm sağlık çalışanlarına, aileme, dualarını esirgemeyen sizlere çok teşekkür ediyor; tüm hastalara acil şifalar diliyorum." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!

Emre Belözoğlu'nu geride bıraktı: Arda Güler'den tarihe geçen gol!

CHP'de büyük deprem geliyor! 'Ankara Büyükşehir Belediyesi AK Parti'ye geçebilir'