AKİT MENÜ

Siyaset

Milli Dayanışma Kampanyası’na İçişleri Bakanlığı bürokratlarından destek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın dün kabine toplantısının ardından başlattığı “Milli Dayanışma Kampanyası” yediden yetmişe her kesimden destek gördü.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın dün kabine toplantısının ardından başlattığı “Milli Dayanışma Kampanyası” yediden yetmişe her kesimden destek gördü. İçişleri Bakanlığında görevli üst düzey bürokratlar, valiler ve kaymakamlar da yardım kampanyasına en az bir maaş bağışlayarak destek olacak.


Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip korona virüs salgınından etkilenen vatandaşlar için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından dün “Milli Dayanışma Kampanyası” başlatıldı. “Biz bize yeteriz Türkiyem“ sloganıyla başlatılan kampanyaya ilk destekte Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan geldi. Erdoğan’ın 7 maaşını bağışladığı kampanya kısa sürede yediden yetmişe her kesimden büyük destek gördü. Kampanyaya bir destekte İçişleri Bakanlığı merkezinde görevli bürokratlar, valiler ve kaymakamlardan geldi. Bürokratlar, valiler ve kaymakamlar, kampanya kapsamında ilan edilen hesap numaralarına en az birer maaşlarını bağışlayacak.

Yorumlara Git

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı