AKİT MENÜ

Siyaset

NATO Dışişleri Bakanları Toplantısı ilk kez video telekonferansla gerçekleştirilecek

NATO Dışişleri Bakanları Toplantısı, ilk kez video telekonferans yöntemiyle gerçekleştirilecek.

NATO Dışişleri Bakanları Toplantısı, ilk kez video telekonferans yöntemiyle gerçekleştirilecek.


Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada, "NATO Dışişleri Bakanları Toplantısı 2 Nisan 2020 tarihinde Covid-19 salgını nedeniyle ittifak tarihinde ilk kez video telekonferans yöntemiyle gerçekleştirilecektir. Toplantıya Sayın Bakanımız iştirak edecektir" denildi.

Covid-19 salgınıyla mücadelede işbirliği ve dayanışmanın toplantının öncelikli gündem maddesini teşkil edeceği belirtilen açıklamada, "Toplantıda ayrıca Afganistan’daki ve Irak’taki durum ile ittifakın siyasi rolünün güçlendirilmesi başta olmak üzere NATO’nun gündeminde bulunan konular ele alınacaktır" ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla